Ahad, 8 Ogos 2010

HOT

hai kpd pembace blog aku heheheh ari ni aku nk luahkan tentang gov yg dh hampir 3 tahun tak merasa bonus..apa cer?? mana slogan rakyat d dahullukn n pencapaian d utamakan?? apa yg keje gov ni bukan manusia ker?or rakyat? atau alien kot hahahahaq panas beb bila kebajikan family sndiri terabai.. maybe dia lupa kot dia berdiri skang atas tiket apa n siapa d belakangnya??? ni ha balaci2 yg bwah 29 ni la yg bnyak naiknya..harap pegawai bape kerat je..bg pegawai yg gaji besar tak rasa la beb tp kita yg bawah ni hah mcm nk mampos... raya dh dkat tp aku tgk takde apapn respon..cuepacs pun dh malas nk mengadap lg,,bosan kot huhuhu asyik2 felda felda felda yg dapat habuanya.taula dari sana hehehehe aku sebnarnya org kuat bn coz family aku smua suppot bn.bapak aku pulak ketua umno tp bila dh melampau mcm ni panas beb,kesabaran ada batasanya..aku thu pasni confirm pnya samaada aku kna tukar or berhnti kalo2 ada yg panas bace blog aku ni. aku sebenarnya kecewa dgn si N tu.zaman mahathir n pak lah jgak pndai jaga family sndri tp dia acuh tak acuh je pada penjawat awm yg sokongan ni.kecewa beb.memang d akui kepimpinan beliau skang hebat n berkesan tp tkan FAMILY sendiri di abaikan... kami tk mntak bnyak mane pun.tak dapat dua bulan.sebulan pn jd lah,jgn nti bg hormanium yg suku tu je.aku bawak pgi balik kg nek kete n tol dh abis dh..buka lah mata skit,kami ni yg terang2 menyokong beliau tp inikah balasannya??? maafla andai ada yg marah or benci aku tp inilah KENYATAANYA... kpd pedana menteri kita syabas kerna wat kami tersisih n kecewa...yela kami ni kn sokongan aje...papepun hidup BN.adios

1 ulasan:

megat kushary berkata...

marilah kita sama-sama berdoa diberikan ganjaran bonus agar raya kali ini berganda kenikmatannya. =p

Dr Culla's Song