Ahad, 15 Ogos 2010

TERKILAN

askum,aku hari ni nk cerita tentang diri aku.aku baru pas putus cinta huhuhuhuhu sedih tak?huhuhu tp aku terkilan yg amat sngat slama ni aku yakin dan percaya akn cintanya.dia selalu ingatkan aku tentang kisah silam aku agar jgn berpaling tp skang terjadi pd dirinya,aku kecewa sangat.mugkin dia bersebab dn tak bemaksud apapun tp bg aku amat besar maknanya..

aku mcm tak percaya je perkara ni berlaku pda hbgan aku.aku cube wat tak tahu n anggap ia mcm sebuah mimpi tp tak boleh lah.mgkin aku dh terlalu syg kat dia shngga hal kecil pn jd masalahnya.hurm tekpelah aku serahkan semuanya pada takdir.sekiranya jodoh itu milik kami maka ianya akn terjadi jua,jika tiada aku redha je,cume d sini aku ingin dia tahu marah-marah aku pun  hati aku tetap syg untk dia.takde org len dpat duduk kt hati aku selain dia cuma aku nk dia fham skang aku mash tak dapat terima kenyataan apa yg berlaku.

aku nk dia tahu jgak satu perkara MANAKAN BOLEH ORANG YG AKU SAYANG TAK DI MAAFKAN..... hope dia jaga diri dan mengerti akan luahan aku ini.

1 ulasan:

yanadzone berkata...

yangg,u dah salah faham...kuciwa i tau...tapi i suke la you pujuk i balik,hehehehe....leb2 you alwayz la cayanggg....

Dr Culla's Song