Jumaat, 6 Ogos 2010

dan.......

hai..salam satu malaysia hehhehe.. aku nak wat pengakuan ni yg aku sayangkan seorang hamba allah ni.. aku rasa aku memang cinta dan ingin hidup dgn dia pai aku mati.. dia la suka dan duka kehidupan aku.. memang dia bukan cinta pertama aku tp aku nk dia tahu dia adalah cinta sejati aku.. past is past..memori yg lama telah lama aku buang dlm hidup aku..aku harap dia faham yg aku hanya milik dia dn dia milik aku.mengapa sukar dia nk mengerti yg aku hanya ada dia?? cinta pertama aku hanya satu persinggahan DAN ianya terlalu muda untuk aku fikirkan dgn matang,, jgn di knang pd yg lepas DAN apa yg penting hadapilah yg skang.. kukuhkan dgn rasa sayang dn kematangan yg menebal.. aku harap jgn lah dia curiga akn syg aku pdnya coz aku hidup untuk cintannya DAN aku kasih hanya untuk rindunya.. NURUL LiYAnA aku akui kau bukan yg pertama tapi aku berJANJI kau lah yg terakhir syg... luv u ever N ever.. ~

3 ulasan:

BIDUD berkata...

buang la jiwang ko 2...

yanadzone berkata...

eh encik bidud,entry ko pun jiwang2 jugak kan...kemain byk lagi lagu2 rock kapak touching bagai,hahahaha...

to encik nazry: yangg,i appreciate you a loads!!! bukan mama meragui...abg ingat lg x ape yg mama luahkan pada abg...i trust you coz i love u much more day-to-day...just keep going on my trust okay...ma x kisah pun pasal cinta pertama ke,cinta kedua ke,cinta cyber ke,mama dah x kuasa nak pk..just being understanding among us,it's just too much for me...love you...

P/S : weh encik bidud,ko jgn muntah hijau pulak dgn komen jiwang2 aku...hahahaha

BIDUD berkata...

mmg aku nk muntah pn..kawen sudh..

Dr Culla's Song