Selasa, 12 Julai 2011

ketika proses pemberontakan hihihihi sambunganyer =)

kategori wanita yg aku knal.aku harap NL tk amek hati hehehehhe past is past....NAJ adalah punce keretakan aku dgn HM..dia ni sanggup wat ape je utk dapatkan aku..bahayakn?? hihihihi krna dia aku kehilangan HM ni dn kerana dia jgak aku mula ke arah yg lebih TERUK..seperti biasa walaupon dia cntik,bijak namun cinta tetap tiada utknya hanya 3bulan jew. maybe aku masih tak pat lupakn HM ni kot..

ok aku knal YY ni,dia ni syg gila kat aku..n msa tu pun aku ade la jgak syg skit2 kat dia ni... tp dlm dia syg aku dia ni suke membohong skit n aku ni memang pantang org bohong aku..hurm adelah sebulan aku rasa dgn dia n pastu apa lg sayonara la hihihi

seterusnya aku knal dgn ZATY,,memang cntik mcm model n aku pon syokk jgak tp perangai mcm BUDAK2 la..tak boleh blah aku..dia ni pakej lengkap bg aku cuma tu la perangai mcm budak2 ni aku tk minat la heheheh..

seterusnya si N ni..dia ni pon ade jugak rasa syg dn cinta kat aku ni..dia ni terlampau dunia sngat,,aku tak pnah n minat dgn dia ni tp tuhan hantar dia kat aku utk menguji aku kot.... hahhh dasyhat kn crita mamat bernama AYIE ni kakakakkakaka aku harap sngat CINTA dgn NL ni kekal hingga akhir hayat..

AKU AKUI KAU BUKAN YG PERTAMA TAPI AKU BERJANJI KAU LAH YANG TERAKHIR =)

2 ulasan:

Shafika Sauti berkata...

Kesah cinta kaw banyak bhai ! Abang hotsetap katakaaan :)

Nazry Aie berkata...

tp tetap tk blh kalahkn ko kikikikiki..

Dr Culla's Song