Selasa, 24 Ogos 2010

aku dah mula ANTI INDON!!!

askum semua.peh aku sangat lah panas bila bendera Malaysia di pijak dn buang dgn tahi oleh org indon yg tak sedar diri ni,kiranya malaysia ni bnyak la jugak bantu diaorg tp lebih2 pulak kn,sakit wo bila tgk diaorag nk usir org malaysia di sana,mcm gud gud je diaorg ni kn.kalo aku PM la dah lama aku ckap berambus kamu semua from malaysia hurmmm,aku sedih sngat bila bendera kita di perbodohkan mcmtu sdangkan kita nk sambut merdeka lg bapa hari.

mereka ni mencabar kita nampaknya,aiii jgn sampai aku belasah indon2 yg ada kat malaysia ni hahahahhahaha jap lagi aku pulak nk bakar bendera dia n letak tahi jgak heheheheh,dlm gelak sebenarnya aku panas dengan parti BENDERA indon ni poyoo pulak kn.geammmmmmmmmmmmm siottttttttttttttttttt,jgn cabar melayu kita k.kita 1 malaysia =) pada kerajaan malaysia jgn d biar mereka menjadi2 k takot terancam org kita di sana.k MERDEKA MERDEKA MALAYSIA

Tiada ulasan:

Dr Culla's Song